Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

(01) Zmiana wtrysków ALH na.... ? czy będą pasować, program

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez zroland
    Co do rozmów
    Posiadam ALH zrobiony na 170 koni. Wtryski AHY, pompa 10 ( 11 mi padla ), jednomas, egr wyciety, turbo ASZ. Zrobilem na tym setupie 30 tys i narazie nic sie nie dzieje
    Też jestem ciekaw jaki masz Nm na tym g60 bo nie piszesz ale domyślam sie że taki .
    Tak poza tematem będę miał do sprzedania swoje 205 z listopada 2003 wtyczka półokrągła.

    Komentarz


    • #27
      Zrobiłem sam program,


      jestem bardzo zadowolony


      seria 95KM przy 4010obrotów i 201,2niutona

      program:

      120,1KM przy 268,5niutona przy 4139obrotów


      ProTURBO


      jeździ się bajecznie, więcej nie potrzeba na nasze drogi pełne pułapek

      Komentarz


      • #28
        Siemka.Mam 1.9TDI AHF 110 KM zastanawiałem się nad tym Link + program czy dociągną by do 150 KM dzięki takim wtryskiwaczom+program,nie chce bawić się w dodatkowe koszty sprzęgło itp bo z tym jest wszystko OK..
        Czy po zmianie wtryskiwaczy potrzeba coś ustawiać itp? Pozdrawiam
        O1 srebrny hathback 1.9 TDI 110KM
        Łukasz... https://www.facebook.com/profile.php?id=100004382645613

        Komentarz


        • #29
          lukasz16v, kilka spraw. 1. Żadne większe wtryski nie dadzą Ci spadku spalania, bo niby z czego ma być ta dodatkowa śmoc. 2. Zapytaj na jakich to jest elementach, bo najlepsze są korpusy z ASV i końcówki Bosch, ale FB też dobre. 3. Oczywiście, że trzeba zrobić korektę programu. U mnie było ~127KM/280Nm, po programie 147KM/325Nm.
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz


          • #30
            Tony065, ok dzięki za podpowiedz wypytam co i jak i ew trzeba będzie zakupic w najblliższym czasie bo te co mam już mi zaczynają chyba "lać" bo czasami czarno się zrobi za samochodem..
            O1 srebrny hathback 1.9 TDI 110KM
            Łukasz... https://www.facebook.com/profile.php?id=100004382645613

            Komentarz


            • #31
              Wtryski bierz od cowboy-a z forum golfa, 216 na seryjnym sofcie z dołu też będą bąka puszczać zanim się turbo rozbuja.

              Komentarz


              • #32
                lukasz16v, nie chcę siać plotek ale podobno wtryski od tego użytkownika w chwili obecnej to bubel. Niby ciśnienia nie wyregulowane ja należy i auto nie generuje mocy. Możesz sobie poczytać
                wszystko o tunerach i dostawcach towaru przynoszącego moc - Forum.VWGolf.pl
                Na 7 stronie jest wykres na wtryskach od osoby z aukcji oraz wtryski od P. Bogdana z Nadarzyna.

                Komentarz


                • #33
                  kornat, dzięki na pewno się przyda jednak że zdecydowałem się dozbierać kasy i kupić wtryski BOSCH-a bo o czytałem się opini i dużo pisze że te inne wynalazki są nic nie warte tzn wytrzymują 30 000 km albo i nie..
                  O1 srebrny hathback 1.9 TDI 110KM
                  Łukasz... https://www.facebook.com/profile.php?id=100004382645613

                  Komentarz


                  • #34
                    Ja mam alh 90km i czip na 115km nic nie było ruszane,a auto śmiga już tak z 4-5 lat i wszystko działa tak jak powinno i nic nie było wymieniane

                    Komentarz


                    • #35
                      buldoggg, znaczy się program ?
                      O1 srebrny hathback 1.9 TDI 110KM
                      Łukasz... https://www.facebook.com/profile.php?id=100004382645613

                      Komentarz


                      • #36
                        Ja wtryski do alh mam wladowane od asv, program i smiga az milo, zalozlony jednomas i daje rade, polecam ,,choc,,taka modyfikacje bo spalanie w stosunku do oryginalnego alh nieduzo wyzsze, a w trasie przy wiekszycg predkosciach nizsze przyjechalem wlasnie nad morze, 490km spalanie tak 5.8, 120, na autobanie 150, czasami wiece,wiec uwazam, ze rewelacja
                        Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                        Komentarz


                        • #37
                          lukasz16v mam boxa,wpisz sobie na alle........chiptuning i będziesz wiedział co mam,tzn ja nie kupowałem tylko robiłem w servisie

                          autko było i jest dalej w stanie idealnym,jeżeli umie się dobrze użytkować diesla.

                          4-5 lat temu płaciłem około 1000 zł

                          Komentarz


                          • #38
                            buldoggg, OK rozumiem tzw boxy mam ze 2 jeden jest lepszej firmy lecz trzeba go umieć dobrze ustawić pod dany motor a wyjęty był z golfa IV 1.9 TDI z innym oznaczeniem silnika i u mnie już nie spełnia do końca swojej roli, 2 to typowa firma krzak za 150 zł który się tylko przerzuca po garażu
                            O1 srebrny hathback 1.9 TDI 110KM
                            Łukasz... https://www.facebook.com/profile.php?id=100004382645613

                            Komentarz


                            • #39
                              a jak oceniacie mój wynik ?

                              Komentarz


                              • #40
                                Zamieszczone przez StefanKapelusz
                                a jak oceniacie mój wynik ?
                                a co tu oceniać , wklej wykres z hamownii, bo tak to szklana kula potrzebna.

                                Komentarz


                                • #41
                                  wykres, spalanie spadło znacznie ..... trasa przy aucie mocno załadowanym i 4 osobach.

                                  trochę tam poganiałem maszynę wyszło 4,9 bez klimy.... auto ładnie dowala i na ciepłym praktycznie nie dymi,

                                  Chyba pora szukać fajnej 110 i ją modzić
                                  Załączone pliki

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    A po co szukac 110-tki, jak to co masz to jest 110 z malymi wtryskami. Mozna do ALH wsadzic wtryski 216 zrobic soft i bedzie te 135-140KM i 290-310Nm.
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      hym,

                                      i tu schody .....

                                      będę musiał zmienić program na serię, wsadzić wtryski od ASV czy tam 216 i znów program,

                                      nie wiem czy mój tuner zapisał mój seryjny program.....

                                      czy serię można wgrać po porostu gotowca .... lub poprawiać to,


                                      a myślałem przy okazji coś zmienić na auto z wypasem czy cóś ....

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Zamieszczone przez StefanKapelusz
                                        będę musiał zmienić program na serię, wsadzić wtryski od ASV czy tam 216 i znów program
                                        nic nie będziesz musiał zmieniać , wystarczy że wsadzisz wydajniejsze wtryski i pojedziesz na korektę programu. Uwierz ,że watro same 0.205 jeśli są zdrowe dadzą Ci przyrost rzędu +15-20KM i Nm na poziomie 320-340. Po 0.216 będzie już piekło. Tylko nie wiem jakie turbo siedzi u ciebie bo jeśli ori to lipa z tego.

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Turbo ALH/AHF/ASV to w czym problem :roll: 200KM nie bedzie na nim to fakt :diabelski_usmiech
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Zamieszczone przez Maicroft
                                            Turbo ALH/AHF/ASV to w czym problem :roll: 200KM nie bedzie na nim to fakt :diabelski_usmiech
                                            na ori turbulum jeśli jest zdrowe i wtryskach z asv można by ugrać te 130 KM i 280-300Nm wiadomo wszystko zależy od stanu silnika. Tak czy siak do seryjnej turbawki nie warto wkładać 0,216 , trzeba by zapodać minimum z asz lub awx jak kto tam woli albo szukać pewnej arl ale tutaj będzie ciężko. Osobiście tutaj wymieniłbym wtryski na asv i zrobił korektę tylko szkoda że wcześniej tego nie zrobiłeś.

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Tak zgadza sie... ale wkladajac turbo z ARLa to mozna w zasadzie dac pompe 11-tke, duzy FMIC, zmienic sprzeglo i bawic sie w okolice 180, a zaraz potem stwierdzic, ze trzeba bylo wsadzic 230-tki, duze turbo i nie bawic sie w moce rzedu 140KM tylko isc w 220KM - to jest choroba 8)

                                              Faktycznie najtaniej, szukac uzywek 205 i wtedy mamy jak ori AHF/ASV i do tego zrobic program i nic wiecej nie kombinowac.
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Zamieszczone przez Maicroft
                                                Tak zgadza sie... ale wkladajac turbo z ARLa to mozna w zasadzie dac pompe 11-tke, duzy FMIC, zmienic sprzeglo i bawic sie w okolice 180, a zaraz potem stwierdzic, ze trzeba bylo wsadzic 230-tki, duze turbo i nie bawic sie w moce rzedu 140KM tylko isc w 220KM - to jest choroba 8)

                                                Faktycznie najtaniej, szukac uzywek 205 i wtedy mamy jak ori AHF/ASV i do tego zrobic program i nic wiecej nie kombinowac.
                                                dlatego napisałem że w tym wypadku wymienić wtryski na 0.205 koszt 350-400zł i jeśli turbinka daje radę to taki setup wystarczy tylko niepotrzebnie dojdzie jeszcze kilka Pln za korektę.
                                                Wiadomo że apetyt rośnie ... ale właściciel tematu chyba wie co by chciał zrobić z tego samochodu i w jakie moce celuje. Sam jestem na etapie modzenia swojej asv i od razu wiedziałem że celując w moce rzędu 160-170KM nie będzie półśrodków.

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  ITomasz76,

                                                  Widzę że masz na handel takie cuda, nawet dwa komplety, jeden potrzebny mi do T3 sychro do której wsadzilismy 1Z Tdi.... zakupiony od armi ????
                                                  Zadzwoń do mnie 506 175 359! :P

                                                  216 i moc i moc ..... tylko ta ośka. ..... czemu nie zrobili 4x4 na zwykłej pompie ????

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    Byly 4x4 na zwyklej pompie, ale to bylo bardzo dawno temu, gdy malo kto wiedzial ze Octavia ma naped na 4 kola
                                                    Spritmonitor.de

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X